Memorandums of Understanding - EEZ un Norvēģijas finanšu instrumenti
Ministru kabineta noteikumi
Programmas līgums
Par grantiem
Visas programmas
Pētniecība un izglītība
Reģionālā attīstība un kultūra
Starptautiskā policijas sadarbība
Aktīvo iedzīvotāju fonds
Divpusējās sadarbības fonds
Bizness un inovācijas
Klimats un vide
Korekcijas dienesti
Sociālais dialogs-pienācīgs darbs
Par programmu
Par programmu
Par programmu
Par programmu
Par programmu
Par fondu
Par programmu
Par programmu
Par programmu
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu konkursi
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Projektu stāsti
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Pasākumi
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Dokumenti
Struktūra
Par grantiem
Juridiskais ietvars
Biežāk uzdotie jautājumi
Projektu meklētājs
Ziņas
Regulējošie dokumenti
Saprašanās memorandi starp Latviju un Donorvalstīm
Donorvalstu vadlīnijas
Nacionālās vadlīnijas
Stratēģiskie gada ziņojumi donorvalstīm
Revīzijas dokumenti
Kontakti
Jaunumu abonēšana
Vadošās iestādes vadlīnijas
Donorvalstu vadlīnijas
Ziņo par pārkāpumiem
Stratēģiskie gada ziņojumi donorvalstīm (angļu valodā)
Kā pieteikties EEZ un Norvēģijas grantu atbalstam?
Vai es varu pieteikties atbalstam jebkurā laikā?
Kā es varu uzzināt, vai es varu saņemt atbalstu?
Ja esmu nokavējis projekta konkursa pieteikšanās termiņu, vai varu tomēr vēl iesniegt savu pieteikumu?
Kas notiek pēc tam, kad es esmu iesniedzis projekta pieteikumu?
Vai es varu saņemt paziņojumu par to, ka ir izsludināts projektu konkurss?
MK noteikumu Nr.683 20.2.apakšpunktā noteikts, ka programmas apsaimniekotājs vai aģentūra 20 darbdienu laikā pēc grozījumu priekšlikuma saņemšanas izvērtē iesniegto grozījumu lietderību, pamatotību un nepieciešamību projekta sākotnējā mērķa sasniegšanai un izdara atbilstošus projekta līguma grozījumus vai noraida grozījumu priekšlikumu un informē par to līdzfinansējuma saņēmēju. Vai var uzskatīt, ka grozījumi projekta līgumā ir veikti, ja Programmas apsaimniekotājs ir nosūtījis līdzfinansējuma saņēmējam vēstuli par iesniegtā līguma grozījumu priekšlikuma apstiprināšanu, negatavojot abpusēji parakstītu vienošanos par projekta līguma grozījumiem?
Kādi valsts atbalsta jautājuma aspekti jāņem vērā izstrādājot programmas MK noteikumus? Vai ir jāiekļauj jautājumi, kas skar arī potenciālo atbalsta gala saņēmēju līmeni, piemēram, projektos organizēto semināru/apmācību apmeklētājus (komersantus)?
Neatbilstību vadlīniju 54.punkts nosaka, ka līgumslēdzējs (programmas apsaimniekotājs) var pieņemt lēmumu par projektā uzkrātās neatbilstību summas pārdali uz citiem projektiem. Ja programmas apsaimniekotājam ir viens projekts, vai šo uzkrāto neatbilstību summu var pārdalīt starp projekta aktivitātēm vai uz programmas līmeņa divpusējās sadarbības fondu? Vai arī viena projekta gadījumā uzkrātā neatbilstību summa ir zaudēta?
Kā pirmreizēji definēt riska līmeni projektā? Atbilstoši Vadlīnijām par pārbaužu veikšanu Nr.2 (6.pielikums) ir saprotams, ka riska līmeni nosaka pēc pārbaudes projekta īstenošanas vietā, kad jau ir kādi objektīvi dati šī līmeņa noteikšanai. Bet kā rīkoties, kas nepieciešams riska līmeni noteikt jau projekta sākumā?
Vai Vadošā iestāde akceptēs Programmas donorvalsts partnera izmaksas par programmas divpusējo iniciatīvu līdzorganizēšanu kopā ar Programmas apsaimniekotāju, pamatojoties uz donorvalsts partnera iesniegtajiem rēķiniem/atskaites formām, kur norādīts, kāda veida darbi veikti un šo izmaksu summas (patērētās darba stundas, piesaistītie ārpakalpojumi utt.) bez papildu atsevišķa zvērināta revidenta vai iekšējā audita struktūrvienības atzinuma par šīm izmaksām? Donorvalsts partnera uzņēmumā revīzija tiek veikta katru gadu, auditējot visu uzņēmumu kopā, ieskaitot arī divpusējo iniciatīvu izdevumus. Līdz ar to, kapacitātes trūkuma dēļ, donorvalsts partneris var iesniegt tikai ikgadējo vispārējo audita atzinumu par visa uzņēmuma finanšu pārvaldības principu atbilstību Norvēģijas likumdošanai.
Vai Vadošā iestāde akceptēs Programmas donorvalsts partnera izmaksas par programmas divpusējo iniciatīvu līdzorganizēšanu kopā ar Programmas apsaimniekotāju, pamatojoties uz donorvalsts partnera iesniegtajiem rēķiniem/atskaites formām, kur norādīts, kāda veida darbi veikti un šo izmaksu summas (patērētās darba stundas, piesaistītie ārpakalpojumi utt.) bez papildu atsevišķa zvērināta revidenta vai iekšējā audita struktūrvienības atzinuma par šīm izmaksām? Donorvalsts partnera uzņēmumā revīzija tiek veikta katru gadu, auditējot visu uzņēmumu kopā, ieskaitot arī divpusējo iniciatīvu izdevumus. Līdz ar to, kapacitātes trūkuma dēļ, donorvalsts partneris var iesniegt tikai ikgadējo vispārējo audita atzinumu par visa uzņēmuma finanšu pārvaldības principu atbilstību Norvēģijas likumdošanai.
Saskaņā ar ieteikumu kritērijiem un, balstoties uz revidenta ziņojumā konstatēto, programmas apsaimniekotājs veic ziņojuma ticamības pārbaudi. Kas notiek situācijā, ja ziņojumā revidents ir norādījis, ka, piemēram, kāda daļa no programmas Divpusējās sadarbības fonda (DSF) pārskatā iekļautajiem izdevumiem, ir neattiecināmi? Kāda šajā gadījumā ir programmas apsaimniekotāja tālākā rīcība – neattiecināmie izdevumi netiek iekļauti pārskatā līdz tālākai pārbaudei, un vai pārbaudi veic Finanšu ministrija kā vadošā iestāde vai Valsts kase, lai pārliecinātos par ziņojumā norādīto? Ja ir konstatēti neattiecināmi DSF izdevumi programmas ietvaros, vai tie paliek programmas DSF budžetā citām aktivitātēm vai arī tiek pārdalīti citām programmām?
Vai ir pieejama apstiprinātā neatkarīga revidenta apliecinājuma ziņojuma veidlapa?
Apstiprinātās iniciatīvas
Projekti
Periods 2009-2014
Par grantiem
Projektu stāsti
Projektu rezūltāti
Dokumenti
Regulējošie dokumenti
Donorvalstu vadlīnijas
Nacionālās vadlīnijas
Normatīvo aktu projekti
Programmu noteikumi
Veidlapas
Informatīvie materiāli
Revīzijas dokumenti
Starptautiskie līgumi
Saprašanās memorandi starp Latviju un Donorvalstīm
Donorvalstu Noteikumi un to pielikumi
LR normatīvie akti
Stratēģiskie pārskati
Komunikācija un publicitāte
Vadošās iestādes vadlīnijas
IUB metodika par iepirkumiem
Normatīvo aktu projekti
NVO Fonds
Programmas iesnieguma veidlapa
Infografikas
Revīziju plāni
Gada kontroles ziņojumi un atzinumi
Finanšu instrumentu biroja prezentācijas par neatbilstībām (08.12.2014.)
Finanšu instrumentu biroja prezentācijas par neatbilstībām (papildināts 23.04.2014.)
Finanšu instrumentu biroja prezentācijas par pārskatu aizpildīšanu (papildināts 16.12.2013)
Finanšu instrumentu biroja prezentācijas par pārskatu aizpildīšanu (papildināts 05.03.2013)
Atklāšanas pasākuma prezentācijas (03.10.2012)
Citas prezentācijas un dokumenti
Apliecinājumi
Kapacitātes stiprināšana un institucionālā sadarbiba starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām, vietējām un reģionālām iestādēm
Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un atjauninašana
Inovācijas “zaļās” ražošanas jomā
Nacionālā klimata politika
Pētniecība un stipendijas
Latvijas korekcijas dienestu un Valsts policijas īslaicīgās aizturēšanas vietu reforma
Donorvalstu vadlīnijas
Periods 2004-2009
Vadlīnijas
Pārskatu veidlapas
Saprašanās memorandi
Regulējošie dokumenti
Saprašanās memorandi
Noteikumi un procedūras
LR normatīvie akti
LR normatīvo aktu projekti
Granta līgums
Pārskati
Vadlīnijas
Pieteikumu veidlapa
Projekta ieviešanas plāns
Projekta starpposma pārskats
Projekta noslēguma pārskats
Memorandums of Understanding
Apstiprinātie projekti
Apstiprinātie projekti
Apstiprinātie projekti
Apstiprinātie projekti
Apstiprinātie projekti
Apstiprinātie projekti
Privātuma politika
Projektu arhīvs
Atteikties no jaunumiem
Eksports
Ziņas
Ziņas
Ziņas
Ziņas
Ziņas
Ziņas
Ziņas
Programmas līgums
Programmas iepriekš noteikto projektu novērtēšanas nolikuma dokumenti
Programmas līgums
Programmas līgums
Dokumenti
Donorstates guidelines
Kā pieteikties?
Piekļūstamība
Programmas gada pārskati
Projektu arhīvs
Projektu arhīvs
Projektu arhīvs
Projektu arhīvs
Projektu arhīvs
Iniciatīvu konkursi
Pasākumi
Revīzijas stratēģija
Projektu konkursi
Projektu arhīvs
Programmas līgums
Projektu stāsti
Revīzijas ziņojumi un atzinumi
Programmas līgums
Programmas Ministru kabineta noteikumi
Saistošie dokumenti
Par grantiem
Programmas Ministru kabineta noteikumi
Ministru kabineta noteikumi
FIB prezentācijas
Ministru kabineta noteikumi
Jautājumi un atbildes (EEZ/Norvēģijas grantu vadībā iesaistītajām institūcijām)
Programmas gada pārskati
Donorvalstu noteikumi un to pielikumi
Sertifikācijas iestādes vadlīnijas
Pieteikuma veidlapas
Projektu rezultāti
Programmas Ministru kabineta noteikumi
Projekta līguma veidlapas
Partneru meklēšana
Sadarbības partneru meklēšana
Programmas gada pārskati
Programmas gada pārskati
Programmas gada pārskati
LR normatīvie akti
IUB metodika par iepirkumiem
Revīziju plāni
Pārskatu veidlapas
Projektu rezultāti
Baltijas pētniecības programmas vadlīnijas un informatīvie materiāli
Iepriekš noteiktais projekts
Atklāta konkursa iesnieguma dokumenti
DSF Komiteja
Inovācijas centru aktivitātes vadlīnijas un informatīvie materiāli
Programmas gada pārskati
Atklātā konkursa projekta īstenošanas dokumenti
DSF Konsultatīvā darba grupa
Dokumenti
Kontakti 2004-2009
Komunikācijas un vizuālās identitātes vadlīnijas
Stipendiju aktivitātes 1. konkursa vadlīnijas un informatīvie materiāli
Neliela apjoma grantu shēma Zaļajās inovācijas un IKT jomā iesnieguma dokumenti
Stipendiju aktivitātes 2. konkursa vadlīnijas un informatīvie materiāli
Neliela apjoma grantu shēma “Dzīves kvalitāti atbalstošu tehnoloģiju izstrāde” iesnieguma dokumenti
Biežāk uzdotie jautājumi
Semināru informatīvie materiāli
Neliela apjoma grantu shēmas projekta īstenošanas dokumenti
Noderīga informācija